REFUND, RETURN & EXCHANGE POLICY
Please read carefully our Return & Refund policy before you send something back. We will not issue refunds for products we receive without prior notice.
Non-refundable
- Item not in its original condition, with damaged or missing parts for reasons not due to our error.
- Any item that is returned more than 14 days after delivery
- Custom-made items
- Sale items
Our policy lasts 14 days based on EU rules. If 14 days have gone by since your purchase, unfortunately we can’t offer you a refund or exchange. You can’t exercise the right of withdrawal simply by refusing to receive the item or by failing to pick it up from the shipper.
To be eligible for a return/exchange, your item must be unused and in the same condition that you received it. It must also be in the original packaging.
To complete your return, we require a receipt or proof of purchase. E-mail us at hello@milomou.com informing us about your request. We recommend you always state your order number in the email to avoid any mistakes and delays (please we need to see this as Email’s subject: RETURN/EXCHANGE- Order Number). Later, we recommend you send us proof that you have mailed the item. You are responsible for tracking the parcel before arrival to us.
Shipping
To return your product, you should mail us beforehand at hello@milomou.com and we will let you know about what you should do.
Please note that all shipping fees are your responsibility. You are responsible for any damage that may occur during transportation and in case we receive a damaged parcel/item, we are not going to issue any refund/exchange before you reason this with the transportation company.
You may also consider using a traceable shipping service or purchasing shipping insurance. We don’t guarantee that we will receive your returned item. Please also note that all return costs are incurred by you, unless we have delivered the item to you by mistake or the item has been damaged or is defective upon receipt.
Once your return is received and inspected, we will send you an email to notify you that we have received your returned item. If you are approved, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment, within a certain amount of days (depends on the bank).
Late or Missing Refunds
If you haven’t received a refund yet, first check your bank account again.. Next contact your bank. There is often some processing time before a refund is posted. If you’ve done all of this and you still have not received your refund yet, please contact us at hello@milomou.com.
Exchange
We can only exchange items for the same or higher price. If you want to exchange your purchase please first send us an email at hello@milomou.com.
Custom-made jewelries aren’t subject to exchange or return. As I run a small business it is difficult to resell a customized item with initials, size or in general…a personalized taste and aesthetic.
Need help?
Contact us at hello@milomou.com for questions related to refunds and returns.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΩΝ
Διαβάστε προσεκτικά την πολιτική επιστροφών και επιστροφής χρημάτων πριν μας στείλετε κάτι πίσω. Δεν θα εκδίδουμε επιστροφές χρημάτων για προϊόντα που λαμβάνουμε χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.
Πότε δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων και η αλλαγή:
- Το προϊόν δεν είναι στην αρχική του κατάσταση, με εξαρτήματα που έχουν καταστραφεί ή λείπουν για λόγους που δεν οφείλονται σε λάθος μας.
- Η επιστροφή γίνεται μετά από 14 ημέρες μετά την παράδοση.
- Custom-made παραγγελίες
- Οτιδήποτε έχει αγοραστεί με έκπτωση.
Η πολιτική μας διαρκεί 14 ημέρες βάσει των κανόνων της ΕΕ. Εάν έχουν περάσει 14 ημέρες από την αγορά σας, δυστυχώς δεν μπορούμε να σας προσφέρουμε επιστροφή χρημάτων ή ανταλλαγή. Δεν μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης (“δεν επιθυμώ πια το προϊόν και θέλω τα λεφτά μου πίσω”) απλώς αρνούμενοι να παραλάβετε το αντικείμενο.
Για να πληροίτε τα κριτήρια για επιστροφή/αλλαγή, το προϊόν σας πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο και στην ίδια κατάσταση που το παραλάβατε. Πρέπει επίσης να βρίσκεται στην αρχική συσκευασία.
Για να ολοκληρώσουμε την επιστροφή σας, χρειαζόμαστε την απόδειξη αγοράς, που υπήρχε στην συσκευασία όταν αγοράστηκε το κόσμημα. Στείλτε μας e-mail στο hello@milomou.com ενημερώνοντάς μας για το αίτημά σας. Σας συνιστούμε να αναφέρετε πάντα τον αριθμό της παραγγελίας σας στο email για να αποφευχθούν λάθη και καθυστερήσεις (ΘΕΜΑ email: ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ/ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ- Αριθμός παραγγελίας). Σας συνιστούμε να μας στείλετε απόδειξη ότι έχετε ταχυδρομήσει το αντικείμενο. Είστε υπεύθυνοι για την παρακολούθηση του δέματος πριν την άφιξή σας σε εμάς.
Επιστροφή κοσμήματος
Για να επιστρέψετε το προϊόν σας, θα πρέπει να μας στείλετε mail εκ των προτέρων στο hello@milomou.com και θα σας ενημερώσουμε για το τι πρέπει να κάνετε.
Σημειώστε ότι όλα τα έξοδα αποστολής είναι δική σας ευθύνη. Είστε υπεύθυνοι για οποιαδήποτε ζημιά μπορεί να προκύψει κατά τη μεταφορά και σε περίπτωση που λάβουμε ένα κατεστραμμένο δέμα/αντικείμενο, δεν πρόκειται να εκδώσουμε καμία επιστροφή χρημάτων/ανταλλαγή προτού το αιτιολογήσετε με την εταιρεία μεταφορών. Σας συνιστούμε να μας στείλετε απόδειξη ότι έχετε ταχυδρομήσει το αντικείμενο. Είστε υπεύθυνοι για την παρακολούθηση του δέματος πριν την άφιξή σας σε εμάς.
Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε μια υπηρεσία αποστολής με δυνατότητα παρακολούθησης ή να αγοράσετε ασφάλεια αποστολής (συστημένο). Δεν εγγυόμαστε ότι θα λάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν σας. Λάβετε επίσης υπόψη σας ότι όλα τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς, εκτός εάν σας παραδώσαμε το προϊόν κατά λάθος ή το προϊόν έχει καταστραφεί ή είναι ελαττωματικό κατά την παραλαβή.
Μόλις ληφθεί και επιθεωρηθεί η επιστροφή σας, θα σας στείλουμε ένα email για να σας ειδοποιήσουμε ότι λάβαμε το επιστρεφόμενο προϊόν σας. Εάν εγκριθείτε, τότε η επιστροφή χρημάτων θα διεκπεραιωθεί και μια πίστωση θα εφαρμοστεί αυτόματα στην πιστωτική σας κάρτα ή στον αρχικό τρόπο πληρωμής σας, εντός ορισμένου ποσού ημερών (εξαρτάται από την τράπεζα).
Καθυστερημένες ή μη επιστροφές χρημάτων
Εάν δεν έχετε λάβει ακόμη την επιστροφή χρημάτων, ελέγξτε πρώτα ξανά τον τραπεζικό σας λογαριασμό. Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την τράπεζά σας. Υπάρχει συχνά κάποιος χρόνος επεξεργασίας πριν από τη δημοσίευση μιας επιστροφής χρημάτων. Εάν τα έχετε κάνει όλα αυτά και δεν έχετε λάβει ακόμη την επιστροφή χρημάτων, επικοινωνήστε μαζί μας στο hello@milomou.com.
Αλλαγή προϊόντος
Μπορούμε να αλλάξουμε ένα κόσμημα μόνο για την ίδια ή υψηλότερη τιμή. Εάν θέλετε να κάνετε ανταλλάγη, στείλτε μας πρώτα ένα email στο hello@milomou.com.
Τα custom made κοσμήματα δεν υπόκεινται σε ανταλλαγή ή επιστροφή χρημάτων. Καθώς διευθύνω μια μικρή επιχείρηση, είναι δύσκολο να μεταπωλήσω ένα κατά παραγγελία κόσμημα στο οποίο έχουν χαρακτεί διάφορα αρχικά ή έχει προσαρμοστεί σε εξατομικευμένο γούστο και αισθητική (προστέθηκε κάποια πέτρα ή έγινε κάποια αλλαγή στο αρχικό σχέδιο).
Χρειάζεστε βοήθεια?
Επικοινωνήστε μαζί μας στο hello@milomou.com για ερωτήσεις σχετικά με επιστροφές χρημάτων και επιστροφές.